Lopen gedurende slechts 10 minuten Een dag zou dit probleem later in het leven kunnen voorkomen

Lopen gedurende slechts 10 minuten Een dag zou dit probleem later in het leven kunnen voorkomen

april 11, 2019 0 Door admin

CBD Olie kan helpen bij artrose. Lees hoe op MHBioShop.com


Huile de CBD peut aider avec l’arthrose. Visite HuileCBD.be


Veroudering, hoewel zeker een deel van het leven, hoeft niet per se pijnlijk te zijn. Zoals Steven Gundry, MD, ons herinnerde aan een recente aflevering van de mbg-podcast , om onze gezondheid te optimaliseren, zodat we nog steeds de dingen kunnen doen die we in latere jaren willen doen, is essentieel en neemt niet altijd grote veranderingen in de levensstijl aan.

We weten dat het opnemen van beweging in onze levensstijl essentieel is voor verschillende gezondheidsresultaten, maar volgens een nieuw onderzoek van Northwestern University en gepubliceerd in het American Journal of Preventative Medicine , hebben we meer duidelijkheid over hoeveel beweging: slechts één uur van een wandeling van een week kan helpen beschermen tegen invaliditeit terwijl je ouder wordt.

Wat betekent dit? Het onderzoek, gedaan over een periode van vier jaar, toonde aan dat wanneer oudere volwassenen in totaal een uur per week hard liepen, ze gemakkelijk dingen konden doen zoals zich haasten aan de overkant van de straat of zich ’s ochtends aankleden in de jaren erna. . Degenen die hun uur niet hadden ingehaald, konden niet snel genoeg lopen om aan de overkant van de straat te komen en hadden problemen met douchen.

“Dit is minder dan 10 minuten per dag voor mensen om hun onafhankelijkheid te behouden.” Het is zeer goed te doen, “zei hoofdauteur Dorothy Dunlop, hoogleraar preventieve geneeskunde aan de Northwestern University Feinberg School of Medicine, in een verklaring .

Hoewel dit onderzoek werd uitgevoerd bij oudere volwassenen, die problemen hadden als stijfheid door artrose, wijst het onderzoek erop dat deze korte hoeveelheid beweging per week als een doel moet dienen voor mensen die momenteel inactief zijn.

Het goede nieuws is dat de kans groot is dat je deze drempel al dagelijks bereikt. Denk erover na: als u voor uw woon-werkverkeer ongeveer vijf minuten nodig heeft om naar de trein te gaan en u doet hetzelfde wanneer u uw werk verlaat, bent u er al. Als je denkt dat er geen kans is dat ik 10 minuten per dag krijg, overweeg dan om een ​​andere route naar je werk te nemen of rond het blok rond lunchtijd te wandelen. Je zult vandaag de angstverlagende voordelen kunnen plukken en betere mobiliteit als je ouder bent.

Klaar om meer te leren over hoe je de kracht van voedsel kunt ontsluiten om je lichaam te genezen, ziekte te voorkomen en een optimale gezondheid te bereiken? Registreer nu voor ons GRATIS Functioneel Voeding Webinar met Kelly LeVeque.

Lees Meer