Dit is wat u nodig hebt om een ​​echte, doordachte leider in uw branche te worden

Dit is wat u nodig hebt om een ​​echte, doordachte leider in uw branche te worden

juli 7, 2019 0 Door admin

CBD Olie kan helpen bij artrose. Lees hoe op MHBioShop.com


Huile de CBD peut aider avec l’arthrose. Visite HuileCBD.be


Een echte thought leader is gewoon iemand die bekend staat als iemand die weet waar hij het over heeft.

4 min gelezen

De meningen van ondernemers die bijdragen van de ondernemer zijn van henzelf.

De uitdrukking “thought leader” heeft een slechte connotatie gekregen door duistere internetmarketingtactieken, maar het hoeft niet zo te zijn. Het woordenboek definieert een thought leader als een persoon die “een erkende autoriteit op een bepaald gebied is en wiens ideeën anderen beïnvloeden en leiden”.

Het uitgangspunt is het creëren van autoriteit in uw branche om uw doelgroep te beïnvloeden, en degenen die volgen wat u als leider doet. Dit kan inderdaad op een ethische en authentieke manier worden gedaan om een ​​loyaal en betrokken publiek van potentiële klanten te verzamelen.

Serviceprofessionals en ondernemers jagen vaak op zakelijke kansen. Ze zoeken naar ontdekkingsoproepen. Ze volgen met eerdere klanten. Ze leveren verkoopberichten en proberen diegenen te sluiten die interesse hebben getoond. Dit is allemaal standaard, maar er zit kracht in om potentiële klanten consequent naar u toe te laten komen, klaar om te investeren in uw producten en diensten.

Een thought leader zijn geeft je de autoriteit en merkpositionering die je business brengt in plaats van dat je altijd achter je volgende deal aan moet. Als je wilt nemen wat je al doet en een thought leader wordt die je skillset blootstelt aan een groep kopers, dan is dit wat je moet weten.

Gerelateerd: 10 tips over hoe je een Thought Leader wordt

Bouw uw online platform.

Een thought leader zijn betekent dat je een gecomponeerde aanwezigheid en structuur online hebt. Dit gebeurt met een website, aanwezigheid op het sociale media-platform en het samenstellen van een e-maillijst.

Een thought leader heeft een ‘thuisbasis’ voor zijn online publiek. Dit stelt geïnteresseerden in de gelegenheid alle inhoud, producten en diensten te zien die de thought leader biedt. We leven in het digitale informatietijdperk. Gedachte leiders bouwen een online aanwezigheid via een samengesteld platform. De nieuwe vorm van een visitekaartje is uw online platform.

Maak een website met uw kennis van wat u doet, waarde toevoegt aan potentiële klanten via uw inhoud en biedt de mogelijkheid voor uw doelgroep om zaken met u te doen.

Gerelateerd: 3 effectieve strategieën om uw online doelpubliek te bereiken dit jaar

Wordt gezien in gezagskanalen.

We hebben de mogelijkheid om onze diensten aan te bieden aan gezagskanalen op internet. Tegenwoordig kunnen thought leaders op podcasts geïnterviewd worden. Hiermee kunnen potentiële klanten en publieksleden uw expertise horen. U kunt inhoud schrijven voor publicaties van grote overheden die miljoenen lezers krijgen. U kunt onlinetraining hosten en een joint venture-training volgen. U kunt inhoud voor sociale media maken en laten terugleiden naar uw platform.

Het punt is dat je zichtbaarheid en een plan nodig hebt om je positie als thought leadership te versterken. Het goede nieuws is dat er veel kanalen en verkooppunten zijn om dit te doen.

Produceer gerichte inhoud van experts.

Klanten kopen bij een expert die ze kennen, waarderen en vertrouwen. Dat proces wordt gestart wanneer u waarde aan uw doelgroep toevoegt. Dit doet u door de inhoud die u op uw website produceert en door eeuwige kanalen (zoals podcasts, publicaties, enz.).

Uw inhoud moet de pijnpunten van klanten aanpakken, uw markt informeren over kansen, een beeld schetsen van wat mogelijk is en praten over strategieën die zij kunnen gebruiken om het gewenste resultaat te bereiken.

Maak een op thema’s gebaseerd contentplan om uw kanalen en inhoud georganiseerd en samenhangend te houden. Het zal u ook helpen uw tijd te besteden aan het efficiënter maken van inhoud.

Gerelateerd: Snel deskundige inhoud creëren voor uw online bedrijf

Schaal strategisch.

Met deze fundamentele elementen op hun plaats, kunt u uw thought leadership-platform opschalen naar het volgende groeiniveau. Dat heeft een andere betekenis voor elke serviceprofessional of ondernemer die dit leest. Hoe meer u zichtbaarheid creëert, hoe meer impact en potentieel voor klantacquisitie u kunt creëren. Je kunt meer mensen helpen terwijl je groeit.

U moet een strategisch plan hebben waarmee u kunt opschalen. Weet welke stappen u zult nemen met elk van deze fundamentele elementen en wat het volgende is.

Gedacht leiderschap hoeft geen uitdrukking of concept te zijn voor de verkoop van spammy internetmarketingprogramma’s. Dit kan betekenen dat u op een gecompileerde manier meer zichtbaarheid krijgt, zodat u meer kunt bouwen en meer kunt maken.

U kunt profiteren van de miljarden mensen die internet gebruiken en elke dag sociale media gebruiken. Ze kunnen volgers worden en sommigen kunnen klanten worden.

Lees Meer